BluffTitler - простая программа для создания красивых текстовых 3D эффектов, простейших анимаций, которые можно примененить при монтаже видео. Результат можно просматривать в реальном времени с последующим экспортом в картинку или видеофайл. Вся создаваемая анимация состоит из слоев, которые могут модифицироваться независимо. BluffTitler поддерживает большое количество различных типов слоев: камера, свет, текст, картинка, видео, плазма, частица, аудио и т.д. Слои могут быть связаны друг с другом для создания особых эффектов. В сборку включены DPack, BixPack, большой сборник проектов от Roquenublo, текстуры, эффекты, модели, векторные объекты.
Version 16.1
Released: Wednesday, January 11th 2023
Changes since version 16.0:
Updated translations: English, Nederlands, Kreyol, Francais, Espanol, Japanese, Magyar, Chinese(Simplified), Chinese(Traditional), Arabic & Croatian
Scale model joints with SX properties
Support for GLB models with glow maps
Support for GLB models with ambient occlusion maps
Support for GLB models with metallic maps
Support for GLB models with animated morph targets
Glow icon on model thumbnails in file dialog
Glow checkbox in Layer > Active layer properties... dialog to make the whole layer glow
3 new properties in camera layer: Glow intensity, Glow range & Glow colour
1 new property in model layer: Glow
2 new special URLs in MEDIA > Change texture... dialog: glowmap & prevframe
1 new effect: Filters/Crop
Number of textures per layer increased from 3 to 4
Model textures are now rendered as thumbnails in the MEDIA > Change texture... dialog
Possibility to clear model texture. Learn more
FX Alpha test property in the AdvancedMaterials/ColourmapNormalmapCubemap effect. This can be used to improve the rendering of 3D models using transparent textures
FX Double sided property in the AdvancedMaterials/ColourmapNormalmapCubemap effect. This can be used to fix single sided faces of 3D models
FX Ignore metallic map property in the AdvancedMaterials/ColourmapNormalmapCubemap effect. This can be used to reflection map the whole 3D model
Unpack the GLB textures by right clicking on the GLB file and choosing Extract textures...
now renders all child layers when the active layer is a container layer
Bugfix: GLB models using colour-per-vertex are now correctly loaded
Bugfix: GLB models without index buffers are now correctly loaded
Система: Windows 7/8.1/10 (x64)
Язык интерфейса: Мультиязыковый (Русский в наличии!)
Таблетка: Не требуется
Размер: 389 МБ
🔒